Friday, March 2, 2018

Σωτήριος Κοτσαμπάς: Όταν οι «κακές γλώσσες» ασκούν δημοσιογραφία !!!

Με έκπληξη και απορία διάβασα τη δημοσίευση και το σχόλιο του Δημοσιογράφου Δημήτρη Νάτσιου, στην εφημερίδα Σερραϊκό Θάρρος, της 01/03/2018 όπου κατάφερε μέσα από την τελευταία συνεδρίαση του Επιμελητηρίου και συμβουλευόμενος, όπως ο ίδιος αναφέρει, τις «κακές γλώσσες», να βγάλει συμπεράσματα για την πολυετή πορεία μου στα κοινά, αλλά και για τον χαρακτήρα και τη σκέψη μου.


Ανακαλύψατε τώρα ότι είμαι συνεργάσιμος;
Ως επαγγελματίας αλλά και ως εκλεγμένος εκπρόσωπος συνδικαλιστικών οργάνων, συνεργάζομαι επί σειρά ετών με άλλους επαγγελματίες, με δεκάδες σωματεία, με φορείς και παράγοντες της Πολιτείας σε τοπικό και Πανελλαδικό επίπεδο.
Ανακαλύψατε τώρα ότι είμαι ενεργητικός;
 Αν κάτι με χαρακτηρίζει και αν κάτι με έχει τοποθετήσει στην θέση που υπηρετώ ως πρόεδρος της ΟΕΒΕΣ και του Σωματείου Εστιατόρων, είναι η συνεχής ενημέρωση και προσπάθεια, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της Ομοσπονδίας, να δημιουργήσουμε, να διεκδικήσουμε και να καθιερώσουμε συνθήκες ανάπτυξης για τους Σερραίους Επαγγελματίες, μέσα από ημερίδες, ενημερωτικές εκδηλώσεις, συμμετοχές σε συνέδρια κλπ κλπ.
 Ανακαλύψατε τώρα ότι είμαι ήπιος;
 Ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας, πάντα ήμουν και είμαι, καλοπροαίρετος, με διάθεση για διάλογο και συνεργασία, με λογική και επιχειρήματα. Αλλά και πάντα θέλω να λέω τα πράγματα με το όνομά τους… όταν έρθει η ώρα!
Ανακαλύψατε τώρα ότι κάνω αυτοκριτική;
Εγώ το έμαθα πολύ νωρίς στην πορεία μου και θεωρώ ότι είναι απαραίτητο προσόν για κάθε άνθρωπο. Απαιτεί δύναμη ψυχής και πόσο μάλλον όταν γίνεται δημόσια… Σε κάθε περίπτωση αντί να βγάζετε αυθαίρετα και ανακριβή συμπεράσματα, ρωτήστε με κ.Νάτσιο και θα σας λύσω όλες τις απορίες. Είμαι πάντα διαθέσιμος και ποτέ δεν αρνήθηκα σε δημοσιογράφο συνέντευξη…
Τέλος, θα ήθελα να πληροφορήσω τον κ.Νάτσιο ότι οι «κακές γλώσσες» ΠΟΤΕ δεν υπήρξαν καλές και ασφαλείς πηγές ενημέρωσης!!!
ΜΕ ΤΙΜΗ,

ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣ

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.